INGOTT na Sorfestu - recenze RockShocku

A i festivalový čas se pomalu chýlil ke svému konci a čekala nás dvě poslední vystoupení. Na Aréna Stagi to parádně rozjeli původem karvinští pekelníci INGOTT v čele s kytaristou a zpěvák Jurou Šperlem, pro kterého to byl ten večer po Limetallu už druhý koncert. Celý set odstartovali tak jako na své první desce Charon skladbou Charon I (Prosba), aby nás po řece Styx převezli i na druhý břeh k dalšímu albu s titulní Na cestě do nebe. To už byli fanoušci na nejlepší cestě do pekla, a tak mohli dát v klidu Adie všem potvorám a neřestně se urvat s pěkně našlapanou Sodoma a Gomora. Nejen v téhle skladbě se skvěle předvedl další mladý bubenický talent David Klement, který si střihl i bezvadné sólo. Je moc dobře, že přesedlal ze saxofonu právě k bicím. Výborná ale byla celá kapela. Baskytarista Jirka Potáč se navíc uvedl i jako velice slušný vokalista. Jejich společné vokály s Jurou vyvolávaly hodně příjemné mrazení. A výborná byla samozřejmě i muzika. Ostatně Jura Šperl v pauze připomněl, že v roce 2019 získala kapela s deskou Na cestě do nebe stavil jsem se v pekle ocenění ‘Album roku – CZ/SK scéna‘ v časopise Spark. Můžeme jen potvrdit, že zaslouženě. Škoda jen, že ji nemohli ze známých důvodů více prezentovat naživo. Doba, kdy Svět morduje svět, je holt divná, ale snad bude zase líp. A jestli nebude, můžeme se vydat třeba tam dolů, kde si budeme užívat Reje pekel. Ostatně během tohoto songu přišel na pódium i ďábel a ukázal, že zle tam určitě nebude. Čas s touhle partou utekl neskutečně rychle, ale spokojenost byla maximální.

INGOTT na Sorfestu 01

INGOTT

- ortodoxní hard and heavy